Close Menu
    What's Hot

    Nvidia نے جنوبی کوریا AI اور ڈیٹا سینٹر کے سودوں کو بڑھایا

    جون 10, 2026

    جنوبی کوریا کی معیشت نظرثانی شدہ Q1 GDP میں 1.8 فیصد بڑھ گئی۔

    جون 9, 2026

    Beauty of Joseon کو Euromonitor International کی جانب سے “Global No.1 K-Beauty Suncare Brand in Online Sales” کا اعزاز حاصل

    جون 9, 2026
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Khabrain RozanaKhabrain Rozana
    • طرز زندگی
    • صحت
    • تفریح
    • کاروبار
    • ٹیکنالوجی
    • خبریں
    • کھیل
    • لگژری
    • آٹوموٹو
    • سفر
    Khabrain RozanaKhabrain Rozana
    گھر » کھانے کی عادات کو تبدیل کرنا آپ کی زندگی میں سالوں کا اضافہ کر سکتا ہے۔
    صحت

    کھانے کی عادات کو تبدیل کرنا آپ کی زندگی میں سالوں کا اضافہ کر سکتا ہے۔

    نومبر 25, 2023
    Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email

    ایک اہم مطالعہ، جس میں برطانیہ کے تقریباً نصف ملین باشندوں کے وسیع ڈیٹا پر مبنی ہے، نے ایک زبردست دریافت کی ہے: صحت مند غذا میں تبدیلی ممکنہ طور پر کسی فرد کی عمر میں ایک دہائی تک کا اضافہ کر سکتی ہے۔ یونیورسٹی آف برجن، ناروے سے تعلق رکھنے والے معروف صحت عامہ کے محقق لارس فڈنس کی سربراہی میں یہ تحقیق UK Biobank مطالعہ، جس کا آغاز 2006 میں ہوا۔

    کھانے کی عادات کو تبدیل کرنا آپ کی زندگی میں سالوں کا اضافہ کر سکتا ہے۔

    محققین نے احتیاط سے شرکاء کو ان کے غذائی نمونوں کی بنیاد پر درجہ بندی کیا اور وقت کے ساتھ ساتھ ان نمونوں کے ارتقاء کی نگرانی کی۔ انہوں نے UK’s Eatwell Guide پر عمل کرنے والوں کے ساتھ اوسط سے لے کر غیر صحت بخش کھانے والوں تک کے گروپوں کی نشاندہی کی اور اس کے بعد ایک منتخب گروپ جسے محققین نے ‘لمبی عمر کی خوراک’ قرار دیا۔ ‘.

    قابل ذکر بات یہ ہے کہ تمباکو نوشی، شراب نوشی، اور جسمانی سرگرمی کی سطح جیسے متغیرات کا حساب کتاب کرنے کے بعد، اس تحقیق میں پتا چلا کہ 40 سالہ مرد اور خواتین جو غیر صحت بخش کھانے کی عادات کو چھوڑ کر ایٹ ویل گائیڈ کی پیروی کرتے ہیں ان کی متوقع عمر میں تقریباً 9 سال کا اضافہ ہو سکتا ہے۔ مزید حیرت انگیز بات یہ ہے کہ وہ لوگ جنہوں نے لمبی عمر والی خوراک کو اپنایا – جس کی خصوصیت سارا اناج، گری دار میوے، پھل، سبزیاں، اور مچھلی کا اعتدال پسند استعمال ہے – اپنی عمر میں 10 سال کا اضافہ دیکھ سکتے ہیں۔

    متوقع عمر میں یہ اضافہ صرف نوجوان آبادی تک محدود نہیں ہے۔ 70 سال اور اس سے زیادہ عمر کے افراد صحت مند کھانے کی عادات کو اپنا کر، ایٹ ویل گائیڈ یا لمبی عمر والی خوراک کے ساتھ موافقت کرتے ہوئے اپنی متوقع عمر کو تقریباً 4 سے 5 سال تک بڑھا سکتے ہیں۔ کیتھرین لیونگسٹون، آبادی کی غذائیت کی ایک ممتاز محقق اور اس تحقیق کی شریک مصنف، نے ScienceAlert کے لیے اپنے جوش و خروش کا اظہار کرتے ہوئے کہا، “صحت مند غذا کی طرف چھوٹی اور مستقل تبدیلیاں کرنے میں کبھی دیر نہیں لگتی۔”

    اگرچہ امریکہ میں اسی طرح کے مطالعے نے صحت مند کھانے کے نمونوں اور قبل از وقت موت کے خطرے کو کم کرنے کے درمیان تعلق کو اجاگر کیا ہے، یہ مطالعہ اس تحقیق کے جغرافیائی دائرہ کار کو وسیع کرتا ہے۔ تاہم، کچھ حدود کو نوٹ کرنا ضروری ہے، جیسے کہ یوکے بائیو بینک کے چاول کی کھپت پر ڈیٹا کی کمی، جو کہ مختلف تارکین وطن گروپوں کے لیے اہم ہے، اور مطالعہ میں سفید فام یورپی، متوسط ​​سے اعلیٰ طبقے کے شرکاء کی برتری۔

    مطالعہ وقت کے ساتھ مسلسل غذائی بہتری کو برقرار رکھنے میں درپیش چیلنجوں کو تسلیم کرتا ہے، یہ دیکھتے ہوئے کہ بہت سے لوگوں کے لیے، غذائی نمونوں میں اتار چڑھاؤ آتا ہے۔ مزید برآں، سستی، غذائیت سے بھرپور خوراک تک رسائی ایک نظامی مسئلہ بنی ہوئی ہے، جو خوراک کے ٹیکس اور سبسڈی جیسی پالیسیوں کے ذریعے حکومتی مداخلت کی ضرورت کو واضح کرتی ہے۔ 2017 کے ایک مطالعہ نے تجویز کیا کہ اس طرح کی مالی پالیسیاں ممکنہ طور پر امریکہ میں سالانہ 60,000 جانیں بچا سکتی ہیں۔ صحت مند اختیارات پیش کرکے اور غیر صحت بخش انتخاب کی دستیابی کو کم کرکے اسکولوں اور کام کی جگہوں پر کھانے کے ماحول کو بہتر بنانا صحت عامہ اور ماحولیاتی پائیداری کو کافی حد تک متاثر کرسکتا ہے۔

    Related Posts

    ڈبلیو ایچ او نے کانگو اور یوگنڈا میں ایبولا کے 507 کیسز کی اطلاع دی۔

    جون 8, 2026

    عالمی صحت کے ادارے ایبولا کے ردعمل کے لیے 518 ملین ڈالر مانگ رہے ہیں۔

    جون 6, 2026

    ڈبلیو ایچ او کا کہنا ہے کہ کانگو ایبولا کے ردعمل میں بہتری آئی ہے کیونکہ چیلنجز باقی ہیں۔

    جون 4, 2026
    تازہ ترین خبریں

    Nvidia نے جنوبی کوریا AI اور ڈیٹا سینٹر کے سودوں کو بڑھایا

    جون 10, 2026

    جنوبی کوریا کی معیشت نظرثانی شدہ Q1 GDP میں 1.8 فیصد بڑھ گئی۔

    جون 9, 2026

    ڈبلیو ایچ او نے کانگو اور یوگنڈا میں ایبولا کے 507 کیسز کی اطلاع دی۔

    جون 8, 2026

    FAO غذائی تحفظ کے لیے GEF-9 کی 3.9 بلین ڈالر کی فنڈنگ کی حمایت کرتا ہے۔

    جون 8, 2026

    غیر ملکی ذخائر میں اضافے کے ساتھ ہی مصر کی جی ڈی پی میں 5.2 فیصد اضافہ ہوا۔

    جون 8, 2026

    عالمی صحت کے ادارے ایبولا کے ردعمل کے لیے 518 ملین ڈالر مانگ رہے ہیں۔

    جون 6, 2026

    اقوام متحدہ کے ایلچی نے مشرق وسطیٰ کے تنازعات کے خاتمے کے لیے علاقائی دباؤ کا حوالہ دیا۔

    جون 6, 2026

    ابوظہبی نے موسمیاتی موافقت کے آلات کو آگے بڑھایا

    جون 5, 2026
    © 2022 Peshawar Daily | جملہ حقوق محفوظ ہیں
    • گھر
    • ہم سے رابطہ کریں۔

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.